Εκεί που κρύβεται η ουσία (*) Σκέψεις

Και φωνάζεις, διεκδικείς τα θέλω σου, λίγο πριν κλείσουμε το τηλέφωνο. Και σου απαντώ. Και σου λέω πως και ΕΓΩ θέλω, και ΕΓΩ χρειάζομαι και ΕΓΩ υπάρχω με τους φόβους και τις ανάγκες μου. Είπες αυτό. Είπα εκείνο. Και πάλι απ’ την αρχή. Και το τηλέφωνο κλείνει. Και σου γράφω πως «ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΕΡΑ». Και μου απαντάς.

Και ίσως εκεί είναι η ουσία. Στο ότι μου απαντάς. Και δε διακόπτεις. Και συνεχίζεις. Και συνεχίζουμε. ΕΜΕΙΣ.

Να φανταστείς όταν ξεκίνησα να γράφω είχα σκοπό να γράψω για την ουσία που κρύβεται στα ελαφρώς βουρκωμένα μάτια μας όταν συμπέσουν τα βλέμματά μας τις ώρες που μας παρατηρούμε. ΕΜΑΣ.

Σχολιάστε

