Μικρές επαναστάσεις (*) Διήγημα short fiction

Χωμένος με το κεφάλι μου μέσα σε στοίβες χαρτιά. Να γράφω για τον παθιασμένο έρωτα που ξεσκίζει τις σάρκες. Και εσύ ήρθες μπρος μου, βασίλισσα, φορώντας τα σμαραγδένια μάτια σου για στέμμα. Και με κοιτούσες να γράφω για λόφους καταπράσινους και ελπίδα, για ελευθερία, για εκείνη την ελευθερία που δεν μπορείς να τη ζυγίσεις. Με ρώτησες τι γράφω. Σου είπα. Χαμογέλασες. Ήξερες. Ήξερες πως υπάρχουν πολλά είδη ελευθερίας. Ήξερες πως όσοι δεν την έχουν γευτεί, αγνοούν παντελώς την ύπαρξή της. Και δε με παρακάλεσες να σταματήσω να γράφω, να πάψω να φτιάχνω κόσμους ιδανικούς και μύθους με θεούς αγάπης και συμπόνοιας. Παρά μόνο συνέχισες να με κοιτάζεις φορώντας τον λαμπρό χιτώνα της αύρας σου. Και η πένα μου άρχισε να τρεμοπαίζει, το μελάνι χυνόταν αδέξια, δεξιά και αριστερά. Με σκλάβωνες, κάθε δευτερόλεπτο που περνούσε, με τις πράσινες θάλασσες των ματιών σου να ρέουν προς το αφυδατωμένο μου βλέμμα. Μπροστά μου είχα το πέλαγος, αχανές, όμως γνώριμο, και ακριβώς κάτω από τη μύτη της πένας κόσμους ανύπαρκτους που σε λίγο θα έπαιρναν ζωή. Προσπάθησα να επαναστατήσω. Έμπηξα την πένα στο χαρτί, το προσωπικό μου λάβαρο. Λίγο πριν πέσει και αυτό, σκλαβωμένο στην αυθάδη επήρεια της ματιάς σου.

5 thoughts on “Μικρές επαναστάσεις (*) Διήγημα short fiction

  1. Εξαιρετικο, Χάρη!… Μου αρέσει που ρεει ανεμποδιστα ο λόγος σου και οι ζωντανες εικόνες που διαγραφεις μεσα σε τοσες λιγες λεξεις…

    Εμπεριεχει ο έρωτας ελευθερία κ ελπίδα;;

    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το κολακευτικό σχόλιο 😉 Θα σου απαντήσω τι ισχύει για μένα. Ο έρωτας έχει το περιεχόμενο που του δίνουμε. Και κάθε έρωτας είναι διαφορετικός…οπότε ναι, υπάρχουν και εκείνοι οι απελευθερωτικοί, ελπιδοφόροι, επαναστάτες έρωτες κόντρα στους καταστρεπτικούς, εγωιστικούς, χειριστικούς έρωτες.

Σχολιάστε

