Σειρήνες πολέμου (*) Διήγημα short fiction

Δύο κορμιά πλεγμένα στη φλόγα της ηδονής. Κόμποι σφιχτοί, θηλιά να μην ξεφύγει πουθενά, σε κανένα σημείο της πλέξης. Χείλη υγρά, υγρά σαν ποτάμια του φθινοπώρου, κουβαλούν πάνω τους τις πρώτες βροχές. Ιδρώτας, ζέστη, τριβή, κομμένα σχοινιά από μαριονέτες και ανάσες φυλαγμένες στο τελευταίο τους καλοκαίρι. Τα σεντόνια είναι λουσμένα με βενζίνη. Η μυρωδιά τους ωστόσο πιο έντονη. Έξω πόλεμος. Έξω μίσος και εχθροί. Φτάνουν, έρχονται, σε λίγο θα σπάσουν τις πόρτες. Θα την πιάσουν και θα τη βιάσουν. Θα τον υποχρεώσουν να τους κοιτάζει. Θα τον σύρουν ζωντανό στις αλάνες μέχρι να πεθάνει και εκείνος. Ατιμασμένος, έτσι όπως θα νομίζουν εκείνοι.

Συνεχίζουν να πλέκονται σε ένα. Κάθε κόμπος πιο σφιχτός απ’ τον προηγούμενο. Η πόρτα σπάει. Δε δίνουν σημασία. Επιτάχυνση, τριβή, φυσική. Αφύσικα δυνατοί.  Οι εχθροί τούς παρατηρούν, γελάνε με τη γυμνή τους εικόνα. Συνεχίζουν ακάθεκτοι, πιο γρήγορα, όλο και πιο γρήγορα. Τους πλησιάζουν. Σπίθες, τα κορμιά τους πετάνε σπίθες. Ολοκαύτωμα.

12 Comments

  1. H περιγραφή σου μου ‘φερε στο μυαλό πλάνα από ταινίες και εικόνες που είχα δημιουργήσει διαβάζοντας βιβλία. Πάντα συγκινούν οι έρωτες που ανθίζουν μέσα σε αντίξοες συνθήκες. Σ’ ευχαριστώ που πρόσθεσες ακόμη έναν τέτοιο έρωτα στη μνήμη μου!

    1. Νομίζω ότι το φθινόπωρο θα προσθέσω έναν ακόμη έρωτα, πολύ δυνατό και θεωρώ βιβλιογραφικά καινοτόμο , που θα δημιουργήσει εντελώς καινούρια πλάνα στο μυαλό σου. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά και τότε θα ήθελα πραγματικά τη γνώμη σου. Την εκτιμώ ιδιαίτερα, να ξέρεις;-) Καλή σου μέρα, Φανή μου!

  2. Νομίζω Χάρη πως παρόμοιες τραγικές και ακραίες στιγμές θα πρέπει να έζησαν ζευγάρια που βρέθηκαν εγκλωβισμένα ή ακόμα και φυλακισμένα στον Έρωτα τους και αυτό λίγο πριν εντοπιστούν ή συλληφθούν απ΄ τον όποιο εχθρό και εδώ αναρωτιέται κανείς, αν ο θάνατος «μαζί» τότε δεν θα ήταν λύτρωση…
    Τι λειτουργεί στον Έρωτα, για πάντα «μαζί» ή καλύτερα ο θάνατος;

    Καλό δημιουργικό απόγευμα θα ευχηθώ! 🙂

    1. Στεφανία μου, νιώθω κάθε φορά πως οι σημειώσεις σου πάνω στα κείμενά μου μοιάζουν με μια αναβάθμιση της αρχικής ιδέας. Τα ερωτήματα σου δυσκολεύομαι πραγματικά να τα απαντήσω και χαίρομαι τόσο που με βάζεις σε διαδικασία προβληματισμού. Καλό Σαββατοκύριακο, με όμορφα συννεφάκια σκέψεων και ευχάριστων προβληματισμών.

  3. Μου άρεσε πολυ αυτο το συναισθηματικό και συγχρόνως πρακτικό ολοκαύτωμα…να ζεις το απόλυτο, καίγοντας παράλληλα όποιον εχθρό σου…ετσι…! Γεματο εικόνα κ αυτό το διήγημά σου Χάρη μου… Οςο για το βιβλΊο, αναμένουμε!! 🙂 🙂

    1. Αν δεν έρθει πάνω κάτω όλο το σύμπαν με τις όποιες κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις, λογικά τέλη Οκτώβρη κάπου θα υπάρχει το βιβλιαράκι μου! Είναι μια απόπειρα που μου έχει κοστίσει ήδη ψυχικά, έχω καταθέσει χρόνο και προσπάθεια, και θα μου κοστίσει και πρακτικώς σε εποχές πολύ δύσκολες. Όμως το παλεύω, γιατί το αγαπώ αυτό το βιβλίο. Νιώθω ότι του το χρωστάω. Θα μου πεις και ποιος δεν αγαπάει τα κείμενά του; Θα δούμε, λοιπόν. Γεροί να είμαστε, αυτό είναι το πρωτεύον;-)

  4. Εχεις δίκιο! γέροι να είμαστε, κ ο καθένας προσωπικά κ μετα ως έθνος, ενωμένοι. Ωστοσο σου ευχομαι ολα να πάνε κατ’ευχην κ σύντομα να μας αναρτας πρόσκληση για το «παιδάκι» σου… 🙂 🙂

  5. Μου άρεσε πάρα πολύ διότι έχει μια προοδευτική κορύφωση που στο τέλος φαντάστηκα μια συμφωνική ορχήστρα να παίζει τόσο δυνατά και έντονα που στην τελευταία λέξη που έγραψες να σπάνε λέει όλες οι χορδές τους και ν’ αρπάζουν φωτιά.

    Εξαιρετικό.

    1. Αχ, αυτή η μουσική που χωρά παντού, που για μένα είναι ένα με τις λέξεις, ένα με τη ζωή. Τα είπες καλύτερα απ’ όσο θα μπορούσα να τα πω. Σ’ ευχαριστώ πολύ για τη συνεισφορά σου στα κείμενά μου, γιατί τα σχόλια όλων σας τα θεωρώ συνεισφορά.

Σχολιάστε

