Μια μετακόμιση (*) Διήγημα short fiction.

Ακούμπησα τα χαρτιά στο τραπέζι. Δε σου είπα κάτι, γιατί το συζητούσαμε εδώ και μέρες. «Τελικά, τον αγόρασες;» μου είπες. Κούνησα συγκαταβατικά το κεφάλι. «Πόσα έτη φωτός μακριά;» συνέχισες τις ανακριτικές σου ερωτήσεις. «Όχι, πολλά. Είναι μικρός, αλλά έχει αποθέματα νερού τουλάχιστον για εκατό χρόνια και με διαβεβαίωσαν για την ποιότητα της ατμόσφαιράς του». Στάθηκες για λίγο απέναντι μου προβληματισμένη. Μετά μου χαμογέλασες, ξέροντας ότι δε θα ήμαστε οι πρώτοι ούτε και οι τελευταίοι. «Σε μισή ώρα θα είμαι έτοιμη» μου είπες. «Μην πάρεις πολλά, θα σε περιμένω στο διαστημοπλοιάκι μας». «Το ξέρω, αγάπη μου. Το ξέρω. Εξάλλου  δεν πρόκειται για μια μετακόμιση που έχει σχέση με το τι θα πάρουμε μαζί μας, αλλά με το τι θα αφήσουμε πίσω». Κατεβαίνοντας απ’τον χιλιοστό δεύτερο όροφο στο ισόγειο, εκείνα τα λιγοστά δευτερόλεπτα, σκέφτηκα τι θα άφηνα εγώ πίσω. Την ανημποριά μου να παλέψω για ένα καλύτερο αύριο μαζί με όλους τους άλλους, την αποδοχή μου ότι τίποτα δεν αλλάζει και ότι η ανθρωπότητα μένει πάντα η ίδια, τις προσπάθειες μου για συμβολή σε κάτι πιο δίκαιο, σε κάτι πιο όμορφο, πιο ελπιδοφόρο. Ήξερα ότι θα με κατηγορούσες κάποια στιγμή γι’ αυτό, εσύ η αγωνίστρια, εσύ που πάντα με θεωρούσες εγωιστή. Όταν κατέβηκες με είδες στο πιλοτήριο σκεφτικό και με ρώτησες τι έχω. «Είμαι εγωιστής, έτσι;» ρώτησα με το κεφάλι σκυφτό, χωρίς να έχω το θάρρος να σε αντικρίσω… «Είσαι ερωτευμένος» μου απάντησες. Μετά από λίγο γίναμε και οι δυο κουκκίδα στον καταγάλανο ουρανό.

9 thoughts on “Μια μετακόμιση (*) Διήγημα short fiction.

  1. Πολυ ομορφο! Μου αρέσει που παντα οι ήρωες σου ειναι μπροστά σε διλήμματα, Χάρη μου, ωστόσο παντα, μα παντα, κερδίζει η αγάπη…
    ερώτηση κρίσεως: ούτε το διαστημικό…καλοκαιράκι δεν θα έρχεται στην Ελλαδιτσα μας ο ήρωας;; (Σνιφ σνιφ) (πρόσεξες;δεν είπα Γη αλλα Ελλαδιτςα,δεν ξέρω αν σου λέει κάτι αυτο!!)

    1. Λέω να τον επιστρέφουμε, μην το κάνουμε τελείως ακοινώνητο, όλο και κάποιους φίλους θα έχει που θέλουν να τον δουν. Θα γυρνάει τα καλοκαιράκια για να τους πείσει να πάνε και αυτοί μαζί του. Έτσι λέω! Αυτό με τα διλήμματα, τώρα που μου το ανέφερες το πρόσεξα, έχεις δίκιο. Από τριλήμματα καλύτερα τα διλήμματα! Καλή μας μέρα!!!

  2. Πόσο καλό θα ήταν να «μετακομίζουμε» παρέα με κάποιον αγαπημένο… 😛
    Χα! σιγά μη μας «κάνει» τη χάρη, Χάρη μου… γυμνούς μας θέλει και χωρίς ανοιχτούς λογαριασμούς! 😎
    ΑΦιλιά Σκιαθίτικα! (Α=Αληθινά) 🙂

    1. Χαχαχαχαχα, γελάω ακόμη με το σχόλιο σου! Αζηλεύω που βρίσκεσαι Σκιάθο (Α=Αλήθεια)! Να περάσεις καταπληκτικά το υπόλοιπο καλοκαίρι, συγκέντρωσε ενεργειακά αποθέματα πολλά, γιατί τα χρειαζόμαστε! ;-))))

      1. Κάποτε περνούσα τρις μήνες τα καλοκαίρια στη Σκιάθο, τώρα οι 10 μέρες μου φαίνονται πολυτέλεια… αλλά και γι αυτές αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που μπορώ ακόμα να τις προσφέρω στον εαυτό μου! 😛
        Καλό μας βραδάκι!

        ΑΦ! (Αληθινά Φιλιά, σε συντομία) 🙂

  3. Δεν πρέπει να κρυβόμαστε κι εμείς στο σήμερα, πράγματι, εάν είχαμε τη δυνατότητα να φύγουμε με το αγαπημένο μας πρόσωπο ταξιδεύοντας με ένα διαστημόπλοιο θα το κάναμε. Κι αυτό γιατί αγωνίζεσαι μια ζωή βοηθώντας όσο μπορείς οτιδήποτε και οποιονδήποτε κινείται και αλληλεπιδρά με σένα και το περιβάλλον σου. Aλλά πάνω που στρώνουν οι ζωές τους χάρη σε σένα, άλλοι εκατό εμφανίζονται και τα προβλήματα όλο αυξάνονται, όλο αυξάνονται κι ο κόσμος σίγουρα καλύτερος δεν γίνεται… Άδικος κόπος; Θα έλεγα όχι αλλά με μια παύση δυο δευτερολέπτων.

    Εξαιρετικό, μ’ αρέσει αυτή η διάσταση κι ο χρόνος που συλλαμβάνεις και αποτυπώνεις στα κείμενά σου. Σαν αναγνώστης αισθάνομαι σα να είναι κάτι ολόδικό σου. Καταλαβαίνεις πως το εννοώ.

    Καλό σου βράδυ Χάρη!

    1. Η αλήθεια είναι ότι αυτός είναι ο σκοπός του συγγραφέα, ε;;; Να κάνεις ολοδική σου την εμπειρία του γραπτού, να γίνεις ήρωας, αντιήρωας, να ανακαλύψεις, να ανακαλυφθείς. Το «θα έλεγα όχι…δευτερολέπτων», πόσο αληθινό…αυτά τα δευτερόλεπτα ανθρώπινα και σημαντικά, πιο σημαντικά από την απάντηση. Και πάλι καλημέρες.

Σχολιάστε

