Narciso (*) Διήγημα short fiction

Οι δρόμοι είναι χιονισμένοι. «Σαν χιονισμένοι», σκέφτομαι, γιατί το χιόνι τους είναι πια μαύρο, πατημένο, λερωμένο λες και με κάποιον περίεργο οι ακαθαρσίες των περαστικών ψυχών έχουν καθίσει πάνω του. Έρχομαι να σε βρω, φορώντας την κοντή μου φούστα μέσα στο κρύο, την ίδια κοντή φούστα που φορούσα χτες και σε γνώρισα. Φορώντας το ίδιο χρώμα στα χείλη μου, πρόχειρα αυτή τη φορά, με τα μαλλιά μου ανάκατα, σχεδόν όπως ξύπνησα. Σκέφτομαι πόσο όμορφος είσαι. Σκέφτομαι πως με προσέγγισες χτες το βράδυ, πως βρήκες λίγο χώρο μέσα στη ναρκισσιστική σου διάθεση να υπάρξω και εγώ. Έπαιζε το «Last flowerς» των Radiohead την ώρα που σχολίασες τη φούστα μου. Όχι εμένα. Και εγώ χάρηκα, οι φίλες μου δίπλα χαζογελούσαν. Με αγκάλιασες σε κάποια φάση ψυχρά, με αγκάλιασες σαν να ήθελες να δείξεις ότι μπορείς να το κάνεις, όχι σαν να το εννοούσες. Και ήξερες πως είσαι όμορφος. Ήμουν απλά μια προσθήκη στην ομορφιά σου. Μου έδωσες το τηλέφωνό σου. Ραντεβού στην πλατεία με το άλογο. Το περήφανο ψηλό άλογο, στο οποίο είμαι δίπλα. Εσύ δεν είσαι καν εδώ. Μάλλον δε θα έρθεις. Μάλλον δε θα υπάρχει χώρος για ένα ακόμη άτομο δίπλα σου. Και να πού σε βλέπω. Είσαι μπροστά από έναν καθρέφτη σε ένα γωνιακό κατάστημα οπτικών. Διορθώνεις τα μαλλιά σου. Κοιτάζεσαι. Θαυμάζεις μάλλον τον εαυτό σου. Σε περιμένω δύο ολόκληρα λεπτά, αλλά εσύ δεν έχεις ξεκολλήσει από την εικόνα σου. Δε γυρνάς καν να δεις αν είμαι εδώ. Πηγαίνω δίπλα στο άλογο. Ανεβαίνω στο μαρμάρινο ύψωμα και αγκαλιάζω τον λαιμό του. Το αγκαλιάζω. Είναι πιο ζεστό από σένα. Ξαφνικά κάνεις μεταβολή και με βλέπεις. Μου χαμογελάς σαν να είμαι τρελή, ένα παιδί που κρεμιέται από αγάλματα στις πλατείες, και ετοιμάζεσαι να περάσεις απέναντι, να έρθεις σε μένα. Μην περνάς άδικα, καλέ μου, φεύγω. Για την ακρίβεια, δεν ήρθα πότε μου.

11 thoughts on “Narciso (*) Διήγημα short fiction

  1. Όμορφα αποχαιρετάς τον χρόνο Χάρη μου! 😀
    Το κείμενο «ευγενικά» υπενθυμίζει τον ναρκισσισμό μας, γιατί όλοι μας μέσα μας κρύβουμε ένα μικρό νάρκισσο…
    «Επίγνωση» είναι η λέξη που ήρθε αμέσως στο νου μου! 😛
    Ευχές καρδιάς σου στέλνω και εύχομαι ν’ αφήσουμε πίσω μας ότι μας βαραίνει και να υποδεχτούμε το 2016 με υγεία εσωτερική, με Αγάπη και με πίστη στη Ζωή!
    ΑΦιλιά με πολύ Αγάπη! ❤

    1. Στεφανία μου, έτσι ακριβώς…ένας αποχαιρετισμός στις ναρκισσιστικές μας διαθέσεις, στην αυταρέσκειά μας, στον κόσμο που χτίζουμε γύρω μας για να προστατεύουμε το εγώ μας…Εύχομαι υγεία, είναι το πολυτιμότερο αγαθό, δυστυχώς το αγνοεί πολύς κόσμος, δυστυχώς το αγνοούμε και εμείς πολύ συχνά. ΑΦιλιά αληθινά και καλές γιορτές με νόημα και ζεστασιά!

  2. Καλη Χρονια κ απο μένα γεμάτη όπως λες κ συ Χάρη μας Υγεια (σωματική κ ψυχική) και εμποτιςμενη με ειλικρινή Αγάπη! Και να κοντυνουμε λιγο τις Αποστάσεις σε οτι μας κρατά μακρυα…Απο τα ονειρα μας, τους ανθρώπους που αγαπάμε, τις πιο μύχιες επιθυμίες μας! 🙂

    1. Κατερινιώ, καλή χρονιά! Αυτές οι αποστάσεις να εξαλειφθούν, όχι απλά να κοντύνουν! Να είμαστε τα όνειρά μας, να είμαστε οι άνθρωποι που αγαπάμε μέσα από την ενσυναίσθηση, να είμαστε οι επιθυμίες μας μέσα από την πραγματοποίησή τους! Χρόνια πολλά με υγεία και δυναμισμό!

  3. Πω πω πω… σκληρό, κοφτερό, σαφές και όπως πάντα απολαυστικό! Άργησες να μας ξανά δώσεις ένα μικρό διήγημα σου, αλλά άξιζε η αναμονή! 🙂 Καλή Χρονιά Χάρη μου!

  4. Χάρη εξαιρετικό, να ξέρεις πως εμείς οι παρατηρητές ή αναγνώστες λέμε σε τέτοιες περιπτώσεις πως «βρίσκεσαι σε δημιουργική φάση». Κι αυτό φαίνεται.

    Παρεπιπτόντως, τελειώνω το βιβλίο σου. Θα παραμείνω ψυχρός στα λόγια μου για να μην προδόσω όλα αυτά τα ωραία που νιώθει κανείς όταν διαβάζει ένα βιβλίο που αξίζει και ξεχωρίζει. Διαβάζοντας το μικροδιήγημα αυτό έχω να πω δυστυχώς κάτι. Έχω αποκτήσει το σύνδρομο των »4» κι όποτε σε διαβάζω τώρα αισθάνομαι πως θα είναι ο Βίκτωρας ή η Μαρία ή οι υπόλοιποι που αφηγούνται. Άστα ευχή και κατάρα. 😀

    Καλή χρονιά Χάρη!!

    1. SSSSSSSSSSS! μαβιέ κουφετάριε… μη λες τίποτα, γιατί το δικό μου 4, δεν το έχω ακόμα στα χέρια μου, ούτε η Φανή, ούτε η Κατερίνα… όταν θα το έχουμε διαβάσει κι εμείς εδώ η μπλογκοπαρέα τότε θα ξεσπαθώσουμεεεεεεεεεεε… φυσικά ευγενικά! 😛
      ΑΦιλιά τρυφερά σε όλες/ους! 🙂

      1. Μόλις γύρισα από ταξίδι και είμαι τόσο χαρούμενος να διαβάζω τα σχόλια σας…πραγματικά χαρούμενος! Εύχομαι να έρθει γρήγορα στα χέρια σας και χωρίς προβλήματα-υπήρξαν κάποιες περιπτώσεις που μου ανέφεραν δυσκολίες-, αλλά και μόνο που μπήκατε στον κόπο, όλο αυτό με τιμάει πολύ! Περιμένω να ξεσπαθώσετε λοιπόν!!!
        ΑΦ γλυκά σε όλους!!!

    2. Κουφετάριε, πραγματικά έχω αγωνία να ακούσω τα σχόλια σου και τις παρατηρήσεις σου. Χαίρομαι πολύ με όσα μου λες, γιατί έχω την υποψία ότι έστω λιγουλάκι το βιβλίο σου αρέσε 🙂 Και θεωρώ πως όλη η μπλογκοπαρέα έχει υψηλό αισθητικό κριτήριο, οπότε φαντάζεσαι τη χαρά μου 😉 Καλή χρονιά, Κουφετάριε, με υγεία και δημιουργικότητα!

Σχολιάστε

