Όμορφα ταλαιπωρημένοι

Όμορφα ταλαιπωρημένοι θα σέρνουμε τις γυμνές μας ψυχές
Και ξοπίσω το λιοπύρι θα καίει τις μικρές ανάσες, α-νά-σες
Θα τρέχουμε με μάτια στην πλάτη και πλάτη στο μέλλον,
ξοπίσω ο πλούτος της φτώχιας, η φτώχια του πλούτου που ά-φη-σες
Δε θα γράφουμε, δε θα σβήνουμε, μονάχα βαθιές αναπνοές
Είναι το χτες μικρό, το αύριο τεράστιο για ψεύτικες α-γά-πες
Μια μέτρηση ακόμη των κορμιών, μια αναμέτρηση ψυχών σου ζητώ
Εκείνο το χαμόγελο σε στάση λεωφορείου που μου χά-ρι-σες.

7 thoughts on “Όμορφα ταλαιπωρημένοι

  1. Δεν εξαφανίστηκα Χαρούλη μου, απλά ΤΟ διαβάζω ακόμα… είμαι προς το τέλος, θέλω να το τελειώσω για ΤΗΝ μεγάλη μέρα, όπου θα είμαι εκεί να το γιορτάσουμε μαζί! 😉
    ΑΦ ανυπόμονα! 🙂

    1. Το ξέρω ότι είσαι πάντα κοντά, Στεφανία μου! Δεν έχεις ιδέα πόσο μεγάλη χαρά μου δίνεις που θα εισαι εκεί!!! Να μου πεις είμαι η μαγισσούλα σου!
      ΑΦ εξίσου ανυπόμονα 🙂

  2. Μετράω τις μέρες ως τη βιβλιοπαρουσίαση σου όπως οι οι ήρωες σου μετράνε στιγμές, ψυχές και κορμιά 🙂 Τελικά ισχύει η ημερομηνία 4/3 για την παρουσίαση της Θεσσαλονίκης;

Σχολιάστε

