Στάχτες (*) Ποίημα

Αγάπη μου, στην αγκαλιά μας μέσα καίγονται όμορφα οι πόνοι

και η μέρα μοιάζει μεγαλύτερη, το σύμπαν πιο μικρό, συμπυκνωμένο,

οι σφαίρες και τα όπλα τους, οι αδικίες τούτης της πλάσης χάνονται,

οι φόβοι και τα ψέματα και οι πληγές που σου έκανα και μου έκανες.

Αγάπη μου, καθώς πλέκονται τα χέρια μας μεταξύ τους

δε μένει χώρος για τη λύπη και η θλίψη μαζεύει τα αγκάθια της,

κανείς δεν έχει δύναμη για να μας βλάψει, ούτε ο θάνατος,

είμαστε εγώ και εσύ κρυμμένοι στην πιο όμορφη ασπίδα.

Αγάπη μου, μόνο αυτό το ποίημα θα υμνεί την ομορφιά της αγκαλιάς μας,

στο θαύμα που συμβαίνει κάθε φορά που σ’ αγκαλιάζω, ποιος να ζητήσει μάρτυρες;

Και ας μας προδίδουν κάθε φορά οι στάχτες στα σεντόνια,

όλων αυτών που κάηκαν και έμειναν ξοπίσω.

 

6 Comments

  1. Καλά το πήγαινα αλλά οι τελευταίοι δυο στίχοι μου κάνουν πολύ αινιγματικοί. Εντάξει, στάχτες, άρα κάτι κάηκε πάνω στα σεντόνια. Αλλά γιατί έμειναν ξοπίσω; Γίνεται αυτό αφού εμφανίζονται κάθε φορά πάνω στα σεντόνια; Ρε τι προβληματισμούς έχω βραδιάτικα! 🙂

    1. Παίρνουν φωτιά τα κορμιά, Φανή, παίρνουν φωτιά 🙂 Και καίνε ό,τι τους πονά και ότι πιθανώς θέλει να τρυπώσει ανάμεσά τους… Αχ ρε Φανούλα, αχ… διαβάζω συχνά την κριτική σου να ξέρεις, γιατί με κάνει και χαμογελάω 🙂

      1. 🙂 χαίρομαι που το ‘χω καταφέρει αυτό! Για κάθε βιβλίο που γράφεις θα σε περιμένει κι η αντίστοιχη κριτική!
        Βέβαια, μέχρι το επόμενο βιβλίο σου θ’ ασχολούμαι με το Dilemma στο Wattpad 😉

      2. Είναι πιο ανάλαφρο το Dilemma… θα ήθελα τη γνώμη σου, γιατί το έγραφα για να με ξεκουράζει το συγκεκριμένο… 🙂 Ελπίζω να είσαι καλά!!! Πολλά πολλά φιλιά ! (μυστικό: το 2ο βιβλίο είναι έτοιμο, για να δούμε αν θα δει το φως)

      3. Γράφεις για να ξεκουράζεσαι απ’ το γράψιμο… μ’ αρέσεις 😉
        Όσον αφορά το 2ο βιβλίο: Δεν ξέρω τι σκοπούς έχεις γι’ αυτό, αλλά μην τολμήσεις να το κρατήσεις στα σκοτάδια! Αν θέλεις να περιμένεις την έκδοση του, εντάξει. Αν δε σ’ ενδιαφέρει, απλά μην το στερήσεις απ’ το κοινό σου! Κάν’ το e-book, σκέψου κάτι, δεν ξέρω… και άσ’ το κι αυτό να δει το φως και ν’ αναπνεύσει 🙂

  2. Φανή μου, έχεις πολύ δίκιο 🙂 Θα το παλέψω πάντως με όλα τα μέσα που διαθέτω και για αυτό το «παιδί» μου 🙂 Σε ευχαριστώ καμάρι μου για όλα 🙂 Να έχουμε μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα! 🙂

Σχολιάστε

